EDICE PANORAMATICKÝCH PLÁNŮ A OBRAZOVÝCH PRŮVODCŮ M’PLAN

Panoramatický plán a obrazový průvodce byl nakladatelstvím M’Plan Mariánské Lázně uveden na trh jako novinka v roce 1992 prvním vydáním titulu „Mariánské Lázně“. Byla to první publikace tohoto druhu v ČR, která předurčila směr a úspěch celé edice.

Filozofií nakladatelství M’Plan je nabídnout co nejširšímu spektru zákazníků (turista, host, obchodní partner) poutavý produkt, vynikající svou kvalitou technického a výtvarného zpracování, ale zejména vysokou informační a vypovídající hodnotou. Tato aktiva tak z obyčejné tiskoviny krátké spotřeby (viz běžný plán města) dělají v podání edice M’Plan výrobek trvalé hodnoty, který v koši nekončí. Bez nadsázky lze vypočítat při střízlivém odhadu, že každý panoramatický plán se ocitne v rukou průměrně pěti lidí, a tak se s tímto titulem seznámilo již téměř 7,5  milionů návštěvníků, turistů, obchodníků...

Ke konci roku 2010 vydalo nakladatelství M’Plan v celkovém nákladu přes jeden milion třistapadesát tisíc  výtisků panoramatických a turistických plánů.

Výjimečný úspěch panoramatických plánů se stal vzorem i pro konkurenci, která se pokouší kopírovat nejen naši filozofii, ale i celkové grafické pojetí.

Vážíme si však každého zákazníka, který ocení úroveň a prezentační hodnotu panoramatického plánu M’Plan, který se nyní může stát i Vaší vizitkou. 

Tržním oceněním jsou však stovky klientů, užívajících publikace M’Plan pro své služby, a statisíce prodaných výtisků. Mezi renomované společnosti. které na edici M’Plan opakovaně kooperují, patři Opavia-LU, a.s., Budějovický Budvar n.p., Plzeňský Prazdroj, Tchibo, Rodenstock či Lázně Františkovy Lázně a.s.